Tämän opintojakson suoritettuasi

  • selviydyt suullisesti yksinkertaisissa asiakaspalvelutilanteissa sekä työntekijänä että matkailijana
    • puhuttelet kohteliaasti, kysyt ja kerrot tarpeistasi ja toiveistasi
    • kuvailet lyhyesti palveluita ja tuotteita
    • vastaat asiointitilanteissa yksinkertaisiin kysymyksiin ja esität vastaavia kysymyksiä muille
    • käytät kielikulttuurin mukaista kohteliasta kieltä
  • kirjoitat lyhyitä, yksinkertaisia viestejä: lyhyen kuvauksen itsestäsi ja harrastuksistasi sekä mieltymyksistäsi, kuvauksen palveluista, ruokalistan, pienen matkaohjelman
  • ymmärrät lyhyitä yksinkertaisia viestejä opintojakson aiheista
  • ymmärrät ydinsisällön selkeästi esitetyistä yksinkertaisista lyhyistä asiointilanteista